FAQ

veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over onze service. Staat jouw vraag hier niet tussen? Je kunt ons altijd mailen (info@gerrardst.nl) of bellen/appen (0647006223). Of probeer de chatfunctie op de website!

    Wordt de koptelefoon ooit van mij?

    Bij ons betaal je puur voor het gebruik van de koptelefoon, het is niet mogelijk om de hoofdtelefoon te kopen of af te betalen. Was dit wel zo, dan hadden de abonnementskosten ook een stuk hoger moeten liggen… Dat is het mooie van ons concept! Vergelijk het met Spotify, waar je naar hartelust muziek kan luisteren, zonder dat je de muziek zal bezitten. We doen dit zodat we zelf eigenaar blijven van alle materialen en dus verantwoordelijk blijven voor het hergebruik en de recycling.

    Wanneer wordt mijn hoofdtelefoon geleverd?

    Als je hem nu bestelt, ontvang je hem binnen 2 werkdagen.

    Wat als mijn hoofdtelefoon wordt gestolen?

    Bij diefstal betaal je een Eigen Risico van €60 en dien je aangifte te doen bij de Politie. Stuur een mailtje naar info@gerrardstreet.nl met de aangifte in de bijlage, dan sturen we je een nieuwe hoofdtelefoon. Elk jaar dat er geen aanspraak wordt gemaakt op de diefstal-/verliesregeling zal het Eigen Risico met 20,- euro verlaagd worden, totdat een Eigen Risico van €0 is bereikt. In geval van diefstal of verlies van de hoofdtelefoon wordt jouw Eigen Risico verhoogd met 30,- euro.

    Welk type kabel wordt meegeleverd?

    Je krijgt een speciale Mini-XLR naar Mini-Jack (3,5mm) kabel meegeleverd. De 3,5mm Jack kabel past in elke smartphone, tablet of laptop. Bovendien ontvang je ook een 3,5mm – 6,3mm jack adapter. Ook op de kabel geldt volledige service!

    Hoe weet ik welk onderdeel stuk is?

    Twijfel je of je een schade hebt aan je klankkast, of juist aan de kabel? Draai de mini-XLR pluggen dan om (stop rechts in de linker klankkast en andersom). Doet dezelfde klankkast het nog steeds niet? Dan is de klankkast stuk. Is het probleem nu verplaatst naar de andere klankkast? Dan ligt het aan de kabel! Je kunt de schade melden via de website.

    Hoe zeg ik mijn abonnement weer op?

    Je kunt via de retour pagina een manier kiezen om jouw retourzending te regelen. Je ontvangt vervolgens een verzendlabel voor de retourzending via e-mail. Print dit label uit, plak het op de doos en lever deze in bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Zodra hij is ingenomen door PostNL annuleren wij jouw abonnement!

    Is het mogelijk om over te stappen op het Bluetooth model zodra deze beschikbaar is?

    Ja dat is geen probleem! Via Mijn Account kun je je abonnement omzetten. We sturen je dan het nieuwe model en je kunt de oude kosteloos inleveren. En eventueel tegoed van je oude abonnement wordt uiteraard meegenomen!

    Wat te doen als er iets stuk is?

    Laat ons via de website weten wat het gebrek is. Log in via Mijn Account en meld hier vervolgens welk onderdeel kapot is gegaan. We sturen je binnen vier dagen een vervangend onderdeel per post! Bijgesloten vind je een retourenvelop waarmee je zonder kosten het verouderde onderdeel terug kunt sturen. Doe dit a.u.b. binnen 14 dagen.

    Hoe lang zit ik er aan vast?

    Bij ons zit je nergens aan vast. Een maandabonnement is elke maand opzegbaar, een jaarabonnement elk jaar. That’s it!

    Hoeveel bedraagt de huur?

    Je betaalt maandelijks €7,50 of jaarlijks €70,00 voor de Bird. Bij dit bedrag zijn alle reparaties en updates inbegrepen! In het geval van een refurbished model betaal je €6,00 per maand of €60 per jaar inclusief reparaties en updates.

Verder shoppen